Suarez hjemby fest
نوشته شده توسط : xshufeel2

Barcelona Suarez hjemby fest, Landsholdet i hans navn til et nyt stadion. Ved åbningsceremonien af stadion, Suarez med sin fodboldtrøjer dame og børn til at deltage, Tale, Vi talte om den følelsesmæssige sted, Suarez selv skjule sine tårer.

Hans barndom spille på dette sted, Suarez sagde: " Jeg føler både spændt og glad, I lang tid, Jeg har ingen chance for at komme tilbage her, Alle forstår, På grund af min travle tidsplan for at for fuld, Svært at finde tid. Jeg vil have mine børn til at komme her for at se, Jeg ser ud fra hvor, Kig på dette gør mig vokse som fodboldspiller sted. "

" Selvom 13-årige, 14-årige eller 18 år, Faktisk enhver tid, Vi vil opleve svære tider, Men for at lære at nyde livet, Og aldrig give op. Jeg siger, Fordi jeg oplevet en masse. For at være her for at have et stadion opkaldt efter mig, Jeg føler mig meget beæret, Jeg værdsætter virkelig landsholdet, Grateful Fodboldtrøje Barcelona. "Suarez sagde.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: